Announcement

Collapse
No announcement yet.

Inceputul unei cariere de scafandru profesionist

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Inceputul unei cariere de scafandru profesionist

Salut tuturor! Ma pasioneaza de ceva timp scufundarile desi sunt la nivelul de incepator. Am facut mult snorkelling si freediving si vreo trei scufundari cu echipament complet. M-ar interesa sa incep o cariera in scuba diving, si sa imi fac cursurile anul acesta. Ce m-ar interesa ca si cariera ar fi ori scufundari cu turisti de genul "discovery dive" ori ceva pe domeniul stiintific de explorare sau implicare pe domeniul ecologiei. Am absolvit facultatea de ecologie. Desi aceastea ar fi ideile de baza m-ar mai interesa orice alta oportunitate ce ar putea aduce un venit, chiar daca ar presupune o relocare - momentan locuiesc in Bucuresti. Stie cineva pe aici cam in ce modalitate se poate lucra pe aceste lucruri in cazul in care ai cursurile facute? Sunt angajatori, la noi in tara sau in Grecia, ce angajeaza scafandrii pentru scufundari de agrement cu turistii? In domeniul stiintific, acela de explorare, aveti o idee unde as putea incepe o cautare ? Va multumesc.
    Last edited by dreamydolphin; 14-03-19, 15:35.

Salut. Nu vreau sa te dezamagesc, poate tu o sa ai noroc mai mult ca altii. In general o cariera in scuba diving implica sa ai propriul tau dive center. Ca sa iti iei brevetele/certificarile, ai doua variante: 1. platesti pentru ele (implica sa ai bani destul de multi); 2. gasesti vreun internship la vreun dive center, care sa te faca divemaster PADI (mi se pare ca la NAUI trebuie sa fii Instructor Assistant ca sa faci Discover Scuba Diving cu clientii pentru ca divemaster-ul NAUI are atributii nitel diferite).